DRUNK MAKEUP TUTORIAL!! | Louie's Life

Argëtim

I am officially 21 years old!! Which means I can finally have a drink! To celebrate my 21st, I wanted to film a drunk makeup tutorial. And let me tell you guys, it was CRAZY!! I did all my makeup steps and took a shot in between every step. The shots really hit me out of no where haha. I definitely had fun but probably won't ever do again.. Hope you guys got a good laugh!
---------------------------
Watch my previous videos:
-SURPRISING MY DAD WITH HIS DREAM TRUCK!!:
althe.info/number/uaHUgI6jbGKHaqo/video
-Charli and Dixie D’Amelio X Morphe 2 HONEST REVIEW!!
althe.info/number/0qXYkZyeaqBle6o/video
-GOING ON OMEGLE'S RESTRICTED SECTION!!:
althe.info/number/4KexZG1_o3OdltA/video
---------------------------
Social Media:
Instagram: @louiecasttro
Twitter: @louiecasttro
Snapchat: thehamielouie
---------------------------
Business Email:
louiecasttro@yahoo.com
---------------------------
LOVE YOU PERRAS!

Komente

  • Louie's Life
    Louie's Life8 muaj më parë

    Can anyone count how many shots I took.. I lost count🙃💀

  • Joselyn Vicente

    Joselyn Vicente

    3 ditë më parë

    Can you react to this video

  • Tiara Thomas

    Tiara Thomas

    11 ditë më parë

    Omg I love your video your so prettyyy and funny!!❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Aideliz Cespedes

    Aideliz Cespedes

    Muaj më parë

    You took 11

  • E’s vlogs

    E’s vlogs

    Muaj më parë

    Me thinking abt James Charles and Larry 😆😁

  • Santana Cooper

    Santana Cooper

    Muaj më parë

    Dunno if anyone cares but yesterday I hacked my girl friends Instagram password using InstaPwn. Just google for it if you care

  • liz bernal
    liz bernalDitë më parë

    14:29 the “oh shit” killed me but love how his boyfriend was ready to catch him as he was going down 😂😭

  • Giovanni Manrrique
    Giovanni Manrrique4 ditë më parë

    Girl what did you break the chair or the wall sis

  • Chris Sunshine
    Chris Sunshine9 ditë më parë

    That was the funnest 😂

  • Pizzagamersamuel
    Pizzagamersamuel11 ditë më parë

    DRUNK MAKEUP TUTORIAL!! Awkward.

  • Alicia Carlos-Vargas
    Alicia Carlos-Vargas14 ditë më parë

    No one Louie “I’m passing out” 😭😂

  • H I
    H I19 ditë më parë

    16:06 I HATE when she did that tO LOUIES HOMBRE🙃 sorry lol

  • Dana Camila Ibarra Gomez
    Dana Camila Ibarra Gomez20 ditë më parë

    Se pasaron😂😂😂😭

  • penny hall
    penny hall22 ditë më parë

    Awww your novio is sweet 🥲

  • Jmomma 712
    Jmomma 71222 ditë më parë

    This was so funny !!! Bedito!!

  • Diana Castillo
    Diana Castillo24 ditë më parë

    100 of the views are mine ahaha, i keep coming back lmao

  • Arianna Pena
    Arianna Pena24 ditë më parë

    louie you made me fall because the way you fall to I am dead 🤣

  • Yessica Salinas
    Yessica Salinas25 ditë më parë

    15:42 the “carry me” I’m ded 😂😂😂

  • erika vargas
    erika vargas26 ditë më parë

    Can you please send the email 📧 was a great time to come over for the

  • Lupe Gonzalez
    Lupe Gonzalez26 ditë më parë

    Almost Kicked her damn wig off lol

  • liliana hernandez
    liliana hernandez27 ditë më parë

    LMAOOOO LOUIE IS MEEE WHEN IM DRUNK 😭

  • Crystal Santana
    Crystal Santana29 ditë më parë

    happy birthday

  • Sarah
    Sarah29 ditë më parë

    Ur not hispanic unless there's a kid there while ur getting drunk lmao. literally my family. haha

  • BRISEIDA AGUILAR
    BRISEIDA AGUILAR29 ditë më parë

    omg louie twerks his butt so funny!

  • Edyt Sskskssksk
    Edyt SsksksskskMuaj më parë

    Well I drink and smoke at 11

  • Janet Aldaco
    Janet AldacoMuaj më parë

    lol it soo funyyy

  • Samara Salas
    Samara SalasMuaj më parë

    Louie almost vomiting but still doing the video

  • Ana Juarez
    Ana JuarezMuaj më parë

    I'm Just waching this video and enojoying it

  • yesenia vaguilar
    yesenia vaguilarMuaj më parë

    “oh shit carry me”

  • yesenia vaguilar
    yesenia vaguilarMuaj më parë

    i say thaaaat

  • yesenia vaguilar
    yesenia vaguilarMuaj më parë

    🤣🤣🤣 omg

  • Ivery Marquéz
    Ivery MarquézMuaj më parë

    4:34 i loved that moment

  • marie_999
    marie_999Muaj më parë

    Me falling off the chair

  • Paola Luna
    Paola LunaMuaj më parë

    Somther change 🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋🦋

  • Rosalva Sifuentez
    Rosalva SifuentezMuaj më parë

    louie you like purple me too i love the color but i dont like pink

  • Miranda Villalobos
    Miranda VillalobosMuaj më parë

    Lol

  • gabby alonzo
    gabby alonzoMuaj më parë

    Ahhhh so funny when he fell off the chair 🌚😂😂

  • Ang Ace
    Ang AceMuaj më parë

    Aww louies bf 🥺 we all need someone like him

  • Cecilia Garcia
    Cecilia GarciaMuaj më parë

    Even tho I already watched this video the second day it came out 😳😂😂😂😂

  • Cecilia Garcia
    Cecilia GarciaMuaj më parë

    I’m currently watching while I’m drinking 😂

  • Areli Padron
    Areli PadronMuaj më parë

    Haha I loved the video 🙂

  • Estefania Rodriguez
    Estefania RodriguezMuaj më parë

    This was so funny

  • oslin lopez
    oslin lopezMuaj më parë

    dam your homber saved you from hitting the table.

  • Xx_Bubbles_xX
    Xx_Bubbles_xXMuaj më parë

    AH😂😂😂AHAHAH his linerr

  • Isabella Gomez
    Isabella GomezMuaj më parë

    Aww Louis bf is always there when he falls😊

  • Nirza Castro
    Nirza CastroMuaj më parë

    When he fell tho😂😂😂😂❤😘

  • The unicorn Donut
    The unicorn DonutMuaj më parë

    15:35 😂🤣 poor chair is broke

  • RayRay Galeva
    RayRay GalevaMuaj më parë

    the baby hyping him up the entire time was my favorite part lol

  • Amairani Moreno
    Amairani MorenoMuaj më parë

    omg .

  • Ely Torres-Alcantar
    Ely Torres-AlcantarMuaj më parë

    Only Louie would hype himself up for another shot 😂❤️, everyone else ☠️. "Get out! I need to cut the crease!" 😂🤣 "Hurry the lips, the lips before I pass out!!" Funny AF 😂❤️

  • The unicorn Donut
    The unicorn DonutMuaj më parë

    Same type of video and same alcohol James Charles got

  • Miguel Lopez
    Miguel LopezMuaj më parë

    Me sleepy af

  • Brianna Fuentes
    Brianna FuentesMuaj më parë

    ahahahaha

  • Guadalupe Enriquez
    Guadalupe Enriquez2 muaj më parë

    Aww so much love here. Your man really loves you so happy for you

  • Farrah Rodgers
    Farrah Rodgers2 muaj më parë

    Travis:Walks in frame Louie:Can f- Yoatzi:Grabs Travis out of the frame Everyone:HAHAHAHAHA Me:I’m dead Lol

  • Farrah Rodgers
    Farrah Rodgers2 muaj më parë

    Louie:Are you guys the one drinking? Me:I still can’t drink! I’m only allowed Mocktails bc I’m still 16

  • Jasmin Acosta
    Jasmin Acosta2 muaj më parë

    My absolute fave Influencer!!!

  • Ava Brown
    Ava Brown2 muaj më parë

    I love watching Louie but I’m American and I have no idea what this Spanish words are can you plz tell me

  • Lisette Casillas Hernandez
    Lisette Casillas Hernandez2 muaj më parë

    Its hella late and i decided to rewatch this and i cant stop dying this is hella funny

  • Monica Alonso
    Monica Alonso2 muaj më parë

    cute asf how the boyfriend took he's make-up ofg ughh

  • lizeth Jimenez Jimenez
    lizeth Jimenez Jimenez2 muaj më parë

    I love when fern was taking off louies make up off and just to sat fern Is a really good boyfriend

  • Megha Mahato
    Megha Mahato2 muaj më parë

    He just freaking act like jeams Charles ... 😒

  • Rhonda Acevedo
    Rhonda Acevedo2 muaj më parë

    We gonna party when its tho bday

  • April Morales
    April Morales2 muaj më parë

    Happy birthday Louie🥳🌹

  • Amber Cortes
    Amber Cortes2 muaj më parë

    PLZZ- SHAKAKAHHS

  • pepa pig;D
    pepa pig;D2 muaj më parë

    hey louie i love you boo this was funny af!

  • Rids :D
    Rids :D2 muaj më parë

    James Charles wannabe

  • you_don't_know_me ok
    you_don't_know_me ok2 muaj më parë

    At the point were louie was doing eyeshadow i said El esta borracho

  • Elvia Stoppiello
    Elvia Stoppiello2 muaj më parë

    Ummm ok😏😉

  • cece haha
    cece haha2 muaj më parë

    1:46 his face-

  • Yarely Gazca
    Yarely Gazca2 muaj më parë

    It’s nice that his boyfriend is helping him 😂hurry I’m passing out😂

  • Chrissy Smith
    Chrissy Smith2 muaj më parë

    Did he not sound like the screaming goat every time he screamed

  • Abigail Carias
    Abigail Carias2 muaj më parë

    Don't want to be rude but he is copying James charles

  • Leslie Moreno
    Leslie Moreno2 muaj më parë

    so its 2021 and seeing Jessie makes me hella irritating

  • H I

    H I

    19 ditë më parë

    YESS look at this part 16:07 I HATE WHEN SHE DID THAT DONT TOUCH HIS HOMBRE😐🙄😂

  • Michelle Garcia

    Michelle Garcia

    24 ditë më parë

    Yesss i got mad too

  • Itachi Nieto
    Itachi Nieto2 muaj më parë

    When you kicked her head💀🤣🤣🤣

  • Selene Sotelo
    Selene Sotelo2 muaj më parë

    😂😂😂😂

  • Food Critic
    Food Critic2 muaj më parë

    Drink soda . then drink the shot bottoms up . then soda right after you swallow that shot

  • Young Erwin
    Young Erwin2 muaj më parë

    my birthday is in augst 2

  • Jadalee Howard
    Jadalee Howard2 muaj më parë

    I lost it when he fell💀💀💔💔

  • I don't know My name
    I don't know My name2 muaj më parë

    Lmaoooooo😂😂😂😂😂😂it's to be The baddest para

  • Enchantix High
    Enchantix High2 muaj më parë

    Can u at least give credits to James Charles and give the link to his drunk vid

  • Abby UE
    Abby UE2 muaj më parë

    i like it and i love it

  • Kursha Ramirez
    Kursha Ramirez2 muaj më parë

    Omg I needed that laugh thank you so much! I love your personality!

  • Rosa Ayleen
    Rosa Ayleen2 muaj më parë

    It was the “I’d rather pill it then drink it” for me

  • jazmin sarahia
    jazmin sarahia3 muaj më parë

    Are u okay

  • Arielly S
    Arielly S3 muaj më parë

    Omg im sorry but i died when the baddest pera fell

  • Bella R
    Bella R3 muaj më parë

    I love you so fucking much Im 10 not aloud to say that but that’s how much i love you

  • 90 gallons. Of holy water.
    90 gallons. Of holy water.3 muaj më parë

    Me and louie have the same birthday yay but I got drunk before 21 I was 10 haha and going to be 12 but I'm so happy that we have the same birthday

  • Leslie
    Leslie3 muaj më parë

    At 15:39 omg I laughed so hard 🤣🤣

  • kenia gomez
    kenia gomez3 muaj më parë

    EVERYONE WAS SO SWEET😭

  • Challenge People
    Challenge People3 muaj më parë

    james charles watching this like: .-.

  • Avery Bartay
    Avery Bartay3 muaj më parë

    his facial expressions i can’t 😂😂😂

  • APE The Great
    APE The Great3 muaj më parë

    only 40%?

  • cyclone
    cyclone3 muaj më parë

    15:39 HAHAHAHAHAHAHAHA "CARRY ME!" 🤣🤣🤣🤣

  • Wpb .joslinn
    Wpb .joslinn3 muaj më parë

    15:37 I shit my pants lmao

  • Janelle Echeverria
    Janelle Echeverria3 muaj më parë

    He is me taking medicine

  • Ithzel naomi
    Ithzel naomi3 muaj më parë

    15:37 TRUST ME YOU WILL LOVE THIS PART LMAOAOAO

  • Toxic GohanYT
    Toxic GohanYT3 muaj më parë

    So funny

  • Toxic GohanYT
    Toxic GohanYT3 muaj më parë

    Omg

  • Jaqueline Herrera
    Jaqueline Herrera3 muaj më parë

    “Why are the cops coming im 21”😂😂✨

  • Maly Vang
    Maly Vang3 muaj më parë

    gurlll when louie was talking about the comment section and he was pointing down, i thot he was throwing up gang signs sekskesk

  • So Vhat
    So Vhat3 muaj më parë

    Lups5ick before I pass out I'm passing out carry me ahahahah

  • So Vhat
    So Vhat3 muaj më parë

    I'm screeammming

  • So Vhat
    So Vhat3 muaj më parë

    Ok wait is you falling for me ahahahaha

  • So Vhat
    So Vhat3 muaj më parë

    It's the 8 shots in 11 mins for me.

Faqja Tjeter